Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

OKNOPLAST finalistą prestiżowego konkursu European Business Award 2014/15

Firma OKNOPLAST zdobyła tytuł National Champion w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Business Awards 2014/2015, a tym samym znalazła się w wąskim gronie polskich przedsiębiorstw, wyróżnionych za wybitne osiągnięcia biznesowe.

Konkurs European Business Awards jest organizowany po raz ósmy i w tym roku bierze w nim udział ponad 24 000 firm z 33 krajów europejskich. Tytułem National Champion zostało wyróżnionych 709 firm.

Wyniki konkursu zostały ogłoszone we wrześniu br. Gratulacje firmie OKNOPLAST złożył Adrian Tripp, Dyrektor Generalny European Business Awards: To wielkie osiągnięcie zdobyć tytuł National Champion – powiedział Adrian Tripp.

OKNOPLAST nagrodzony Diamentem Stolarki 2014

4 Xglass Oknoplast

Okno Winergetic Premium Passive firmy OKNOPLAST zdobyło tytuł Diament Stolarki 2014 za najciekawszy design i najbardziej nowatorski projekt w kategorii okna PCW. Wyróżnienie to zostało przyznane w ramach konkursu Wzorniczego Diamenty Stolarki podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build 2014, które odbyły się w dniach 18-20 września br. w Warszawie.

Pakiet szybowy 4 Xglass – 4 dodatkowe korzyści w standardzie

4 Xglass Oknoplast

Precyzyjnie wykonany profil, odpowiednio dobrany kolor, dopasowane akcesoria okienne – to elementy, które sprawiają, że okna wyróżniają się wyglądem i estetyką. Jednak przy wyborze stolarki okiennej warto również zwrócić uwagę na zastosowane pakiety szybowe, które, przy odpowiednim dobraniu parametrów, mogą zapewnić wyższą przepuszczalność światła, lepszą dźwiękoszczelności okien, mniejsze straty ciepła a nawet możliwość tworzenia większych przeszkleń. Do końca października w ofercie OKNOPLAST okno Winergetic Premium będzie standardowo wyposażone w 4 Xglass – pakiet szybowy o najlepszych parametrach dostępnych na rynku.

Oknoplast sponsorem kolejnego futbolowego giganta – francuskiego Olympique Lyon

Lyon Oknoplast

Umowa z Olympique została podpisana w lipcu 2013 roku na dwa sezony ligowe. Informacje tę ogłosił Prezes Mikołaj Placek podczas wtorkowej konferencji na Stadionie Narodowym w Warszawie. Przez czas obowiązywania umowy les Olympiens będą grać w strojach z logotypem OKNOPLAST, a reklamy firmy pojawią się na bandach video podczas meczów.

Firma posługuje się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon, a tym samym dołączyła do elitarnego kręgu głównych sponsorów, w którym znajdują się m.in. Hyundai i Intermarché. To już drugi w ostatnim czasie tak spektakularny kontrakt sponsorski podpisany przez spółkę. W sierpniu OKNOPLAST podpisał umowę sponsoringową z czołową drużyną Bundesligi - Borussią Dortmund.

Silna europejska drużyna

OKNOPLAST w swojej działalności kieruje się filozofią sportową. Podobnie jak zawodnicy na boisku, firma gra zgodnie z zasadami fair-play, ambitnie i z najwyższym profesjonalizmem. Spółka postawiła między innymi na piłkę nożną, bowiem wartości cenione w tej właśnie dyscyplinie są jej szczególnie bliskie. Doskonała technika, finezja i szczegółowo opracowana taktyka to zasady, zgodnie z którymi firma OKNOPLAST buduje swoją przewagę.

Firma OKNOPLAST wiąże się ze znanymi na całym świecie klubami o dużej renomie, jednocześnie aktywnie angażuje się w działania na rzecz społeczności lokalnych. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. Pod swoją opieką spółka ma również Akademię AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizującą m.in. zajęcia sportowe dla dzieci. Niedawno zawodnicy z rocznika 1999 świętowali duży sukces, zostali bowiem mistrzami Polski w rozgrywkach Nike Premier Cup 2013.

OKNOPLAST ponownie nagrodzony certyfikatem "Zielonego okna"

Zielone okno

Nasza firma po raz kolejny uzyskała certyfikat "Zielone Okno". Logotyp "Zielone okno" to pewność dla naszych klientów, że mogą być spokojni o swoje zdrowie - nasze produkty są bezpieczne i bezrtęciowe.

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, jak bardzo rtęć jest destrukcyjna dla naszego zdrowia. Już jeden gram rtęci wystarczy, by zatruć małe jezioro. Pomimo toksyczności rtęć nadal używana jest w produkcji i przemyśle.

Jako firma wyznaczająca najwyższe standardy w branży czujemy się społecznie odpowiedzialni za nasze środowisko i jakość życia. Z tego względu bierzemy udział m.in. w konkursie "Zielone Okno" w ramach kampanii społecznej "Zielone okno – wyrzuć rtęć ze swojego życia".

Firmy, które uzyskały certyfikat mogą oznaczyć swoje wyroby logotypem Zielone Okno. Taki znak to informacja dla konsumentów, że wyrób nie zawiera rtęci, dzięki czemu nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko.

Tegoroczne, uroczyste wręczenie certyfikatów odbyło się podczas, organizowanej przez Centrum Informacji Branżowej, GALI STOLARKI BUDOWLANEJ - 10 września w Warszawie.

Jerzy Dudek z wizytą w firmie Oknoplast

Dudek Oknoplast

Od stycznia 2013 Oknoplast jest oficjalnym partnerem Akademii Sportu Progres. Wczoraj mieliśmy przyjemność gościć honorowego patrona AS Progres, Jerzego Dudka - najwybitniejszego polskiego bramkarza, wielokrotnego reprezentanta Polski, utytułowanego piłkarza takich klubów jak: Feyenoord Rotterdam, FC Liverpool i Real Madryt.

Powstanie Akademii Sportu Progres, jest efektem współpracy Jerzego Dudka ze Stowarzyszeniem Siemacha. Oknoplast, który od wielu lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Siemacha, wspierając finansowo dzieci potrzebujące wsparcia i opieki, został partnerem projektu AS Progres. Celem tego przedsięwzięcia poza szkoleniem sportowym dzieci i młodzieży, jest kształtowanie charakterów podopiecznych.

Firma MARSYL na " NIGHT of the JUMPs" dzięki firmie NICE.

THE NIGHT of the JUMPs porwało polską publiczność

Night of the jumps

Tor zbudowany z ponad dwóch tysięcy ton ziemi, dwunastu zawodników z sześciu krajów, reprezentantka Polski w Mistrzostwach Świata MX Joanna Miller, najmłodsi adepci motocrossu w wieku 4-6 lat, a na deser Iwona Guzowska kręcąca Tandem Backflipa z Petrem Pilatem. To wszystko na żywo w minioną sobotę mogli zobaczyć m.in. Partnerzy Handlowi Nice w czasie imprezy NIGHT of the JUMPs.

Tysiące widzów na trybunach zgromadzonych w gdańskiej ERGO Arenie miało możliwość podziwiania niezapomnianych ewolucji na motocyklach wykonywanych na wysokości kilku metrów nad ziemią. Motocykliści zadbali o odpowiedni poziom emocji, dzięki czemu kibice nie nudzili się nawet przez sekundę w czasie 4-godzinnego show.

Night of the jumps

Emocje sięgnęły zenitu w czasie wielkiego finału, kiedy na tor wyjechał Petr Pilat z Iwoną Guzowską. Ich zadanie nie należało ani do łatwych, ani bezpiecznych. Szybki najazd na rampę, salto i… lądowanie. Iwona Guzowska jako pierwsza kobieta w Europie wykonała salto w tył na motocyklu z osobą towarzyszącą!

Przypominamy, że celem akcji specjalnej - Tandem Backflip było zebranie środków na pomoc młodym ludziom w realizacji ich pasji, rozwoju oraz edukacji.

Video z Tandem Backflipem Iwony Guzowskiej i Petra Pilata znajdziecie Państwo tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=stJVYXClhnE&feature=youtu.be.


OKNOPLAST Top Sponsorem Inter Mediolanu. Umowę zawarto do końca czerwca 2013 roku, czyli na połowę obecnego sezonu ligowego oraz cały następny.

W ramach współpracy logo Oknoplast pojawia się m.in. na stadionie podczas meczów - na bandach video i ekranach stadionowych. Banner firmowy został umieszczony na stronie internetowej klubu oraz na totemach w strefie VIP. Ponadto umowa uprawnia OKNOPLAST do posługiwania się logotypem "Top Sponsor Interu Mediolan" oraz zdjęciami i wizerunkami piłkarzy we wszystkich materiałach reklamowych.

"Cieszy nas wsparcie spółki, która działa w całej Europie. Pod względem doboru sponsorów chcemy być klubem międzynarodowym, mającym partnerów działających w wielu branżach. Nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować z producentem okien, dlatego cieszymy się, że nasz nowy sponsor działa właśnie na tym polu. Jesteśmy przekonani, że pomoże to w działalności zarówno na naszym rynku, jak i na arenie międzynarodowej".- mówi Ernesto Paolillo, Dyrektor Generalny Interu Mediolan.

O wyborze OKNOPLAST przesądziła przede wszystkim pozycja biznesowa firmy, gdyż Inter Mediolan - jedna z najlepszych drużyn na świecie - wiąże się strategicznie z firmami o równie silnej pozycji w swoich branżach, takich właśnie jak OKNOPLAST w branży stolarki otworowej.

Galeria:

Kupił okna i pojechał na mecz.

News obrazek

Brodniczanin jako jeden z trzech w Polsce wygrał bilet na mecz Inter Mediolan vs AC Milan i kibicował w niedzielę 6.05.2012 r. na stadionie San Siro w Mediolanie. Ogromne zaskoczenie, radość i niesamowite przeżycie zafundowała firma, do której poszedł kupić okna.

Każdy kto w dniach 23.03.2012 - 20.04.2012 kupił produkt Oknoplast (okno, drzwi lub rolety) wypełnił kupon oraz wymyślił hasło reklamowe do nowego produktu miał szansę wygrać jeden z trzech biletów na mecz AC Milan v Inter Mediolan i pojechać do Mediolanu.

Ostatniego dnia konkursu Sebastian Kempczyński przyszedł do salonu Oknoplast w Brodnicy, dokonał zakupu i wypełnił kupon konkursowy. Nie miał jednak nadziei na wygraną. Kiedy dostał telefon z informacją, że to on jest tym szczęśliwcem myślał, że to jakiś głupi żart. Okazało się, że pojedzie na jeden z największych stadionów świata.

Jak podaje właściciel brodnickiego biura, który pojechał wraz ze swoim klientem na mecz jako "opiekun" z Brodnicy wysłano kilkanaście kuponów, z całej Polski zaś kilkaset. - Klient widział wcześniej reklamę na Brodnica.net, ale o konkursie dowiedział się u mnie - informuje Marek Jaszczykiewicz, właściciel biura handlowego Oknoplast w Brodnicy. Podczas dwudniowego pobytu mieli okazję także zwiedzić atrakcje Mediolanu. Cały wyjazd sponsorował Oknoplast. Mecz zakończył się wynikiem 4:2 dla Inter Mediolan.

Źródło: www.brodnica.net

Nowe rozwiązanie: ColorFull.

News obrazek

Okno pełne koloru

- Folia drewnopodobna teraz na elementach wewnętrznych okna, widocznych po otwarciu skrzydła.

- Jednolity kolor i struktura na całej powierzchni okna.

- Okno w wersji ColorFull nie różni się wizualnie od okna drewnianego.